luni, 4 ianuarie 2010

eu, eu, eu mult eu ... si inchisoarea spre care ne indreptam

Ma numesc cum scrie la profil, daca v-ati uitat la profil, am ce varsta am si sunt fericit. Nu am frustrari, nu am motive sa am. Posed o prietena care ma iubeste muuult, si eu pe ea, de profesie sunt antrenor si imi place la nebunie, am niste parinti care ma-au crescut cu atentie sporita, fiind copil singur, si tot felul de rude care m-au rasfatat cum au putut si cum au stiut mai bine din motivul susmentiotan. Sunt constantean am studiat la Bucuresti si am planuri marete cu mine pe viitor in tot ce inseamna cariera. Dovedesc spirit de colegialitate: nu mi-am sunat nici un fost coleg de sarbatori dar ei au expediat din telefonasele lor cu butonasele aceala tot soiul de mesaje care mai de care mai siropoase despre Mos Craciun, anul nou, multiubitul rudolf etc. Am sa le trimit cate um mail de multumire peste cateva zile. Nu vreau sa ma desfasor pe tot postul cu chestii neiteresante pentru voi despre mine. Acum sunt si modest (selfcenterd bastard mi-a sioptit o voce de langa mine) , dar nu bag in seama.
Sarbatorile de iarna sunt o incantare pentru mine primesc cadouri chiar si la varsta asta...... cel mai frumos l-am primit de la iubita mea care fara a avea cea mai mica intenteie m-a trimis la asa numita (de mine) inchisoare virtuala. Mi-a cumparat un iphone. De la Craciun pana acum trei zile am stat pe toate forumurile si am incercat sa imi instalez aplicatii, raspunsurile pe care le-am primit au fost si citez "nu are rost sa iti cumperi sau sa iei aplicatii free fa un jaillbreak" eu refuz pentru ca sunt un cetatean de buna credinta si cred ca cei de la apple se gandesc si la cei ca mine. Am invatat cum sa instalez aplicatii si muzica in Romania dar acum ma regasesc intre 4 pereti virtuali cu casti in urechi practic rupt de realitate. Cat mai asteptam pana cand o sa ne cotroleze cei "de acolo" pe noi de care nu au nevoie; conspiratie nu? Hai ca mai avem timp mobilizare generala iesiti in baruri iesiti in parcuri iesiti la plaja chiar daca e ianuarie haideti sa ne cunoastem mai bine sa nu omoram interactionarea intre oameni trebuie sa SOCIALIZAM. Eu ies hai paaa imi iau iubita si plec dar ma uit pe telefon in ce bar sa ies ca sa nu omor nici evolutia.

3 comentarii:

  1. :)) Super funny, adica un fel de "Regele e mort, traiasca regele"

    tare :D

    kiss

    RăspundețiȘtergere
  2. AHahah..Cocos chiar are blog ! :D
    si poza poate nu e din partea care te avantajeaza dar makr e din partea din care ai prins si o parte din Diana (ihih)

    Have fun cu noul tau iPhone ihih!
    Happy new year Joker!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamneeee am trait s-o vad p-asta :)) cocos bloggerul =)) ba mi-e dor de tine, te dreacu!

    RăspundețiȘtergere